<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>«Кінцева мета освіти – євангелізація і зростання у святості», – д-р Олександр Січ</title>
		<description>Обговорення «Кінцева мета освіти – євангелізація і зростання у святості», – д-р Олександр Січ</description>
		<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58</link>
		<lastBuildDate>Sat, 11 Jul 2026 19:25:28 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://xic.com.ua/component/jcomments/feed/com_content/355/10" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Петро Гусак написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-238</link>
			<description><![CDATA[в) Стосовно знання томістики: Пригадуєте, коли я вам вказав на відповідність V шляху св. Томи Аквінського і теорії "Розумного задуму" як сучасної версії цього шляху, Ви назвали моє співставлення "свинством". Тепер очікую від Вас розлогого пояснення, чому "Intelligent design" мав би бути несумісним з V шляхом, а також - пояснення, як Ваша еволюціоністськ а позиція сумісна з Вашим католицтвом. The floor is yours. Щиро Петро Гусак]]></description>
			<dc:creator>Петро Гусак</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 24 Sep 2015 09:56:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-238</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Петро Гусак написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-237</link>
			<description><![CDATA[Вельмишановний пане Січ, щиро дякую Вам, що надаєте мені останнє слово... Тепер я очікую від Вас вже не в коментарях, а в серйозніших виданнях: а) Розлогого обґрунтування, що теорія еволюції має спільного з природничими науками, і пояснення, чи ця теорія є природничо-науковою, а чи радше - філософією (поганою метафізикою). б) Вашого виразного формулювання Другого начала термодинаміки (про яке Ви тільки говорите, але самі його не сформулювали), і розлогого пояснення, яким чином Друге начало термодинаміки сумісне з версією виникнення життя шляхом хімічної еволюції.]]></description>
			<dc:creator>Петро Гусак</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 24 Sep 2015 09:56:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-237</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Олександр Січ написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-204</link>
			<description><![CDATA[(3) Тут, на жаль, мушу сказати, що Ви відверто збрехали. Просто. Давайте спитаємо у тих, хто був присутними... а зокрема у о. Саквука. Хто кричав? Ви настільки ганебно і стидно вели себе, що деякі студенти побоялися. А кричати на священика?!? І нікому не надати сказати будь то впродовж 10-15 хвилин? Вам хіба не соромно? Це просто Ваш підхід: просувати Ваше бачення силою. Якщо хтось не погоджується з Вами, то ця особа чуть не диавол для Вас. А що стосується еволюції, то коли Ви здобудите формальний природнично-науковий ступень знання і будите розуміти про що ідеться і про глибокі нюанси, які ні якому разі не заперечують віру, тоді можливо буде варто з Вами поговорити. Ви такий нонсенс сказали про 2-ий закон термодинамiки (Ви далеко не фізик -- прошу це розуміти і правильно сприймати), що було би смішно якби Ви так серйозно себе не трактували... Надаю Вам останні слова... більше тут не буду тратити свій цінний час.]]></description>
			<dc:creator>Олександр Січ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 28 Aug 2015 20:40:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-204</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Олександр Січ написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-203</link>
			<description><![CDATA[(2) Я не сказав «всі» і я точно не сказав, що Ліхтенштайн це щось погане. Я сказав «переважно»... Прошу більш уважно прочитати текст. А що стосується Вашого рівеню знання Томістики, то нехай студенти поділитися своїми думками з Вами...]]></description>
			<dc:creator>Олександр Січ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 28 Aug 2015 20:39:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-203</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Олександр Січ написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-202</link>
			<description><![CDATA[в.ш.п. Петре! (1) Що стосується «ідентичності» то Ви не тільки не розуміли, що я мав на увазі... а нав'язали своє особисте бачення... яке мене не дуже цікавить. Я не буди тратити часу пояснювати... А садик св. Миколая у Львові Ви просто образили: наша дитина настільки стала чудовою, віруючою, вихованою малою людиною впродовж минулого року, що аж до сльоз. «Відірвати від родини»?!? А Ви хіба знаєте, що відбувається у наші сім'ї? Який нонсенс! І Ви відважились всіх і все судити, тому що не думають, як Ви.]]></description>
			<dc:creator>Олександр Січ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 28 Aug 2015 20:38:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-202</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Петро Гусак написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-201</link>
			<description><![CDATA[4. І суто особисте: свого часу, на семінарі, присвяченому виникненню життя і людини шляхом еволюції, на моє тихеньке особисте зауваження, що теорія еволюції - це отрута, яка так затроює мізки, що люди втрачають здатність критично мислити, д-р Січ емоційно відреагував: "It's absolutely scientific!". Тому маю запитання: чи теорія еволюції належить до філософії томізму? А може, до автентичного католицького вчення, за яке Ви, пане Січ, так виступаєте як за фундамент для УКУ? (І В ЦЬОМУ ОСТАННЬОМУ Я ВАС БЕЗУМОВНО ПІДТРИМУЮ!).]]></description>
			<dc:creator>Петро Гусак</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 27 Aug 2015 10:55:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-201</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Петро Гусак написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-200</link>
			<description><![CDATA[3. Щодо нарікань на філософію в УКУ ("Тут зібралась переважно група філософів з однієї школи в Європі – Ліхтенштейн, тобто вони однодумці. Філософія не може бути однодумною!"): хочу заспокоїти д-ра Січа, що в нас є філософи не тільки з Ліхтенштайну. Є проф. Черенков з Християнського Університету з Донецька, є доцент Завідняк з Римським докторатом, є викладачі пані Біла і пан Полетко з американським і Лювенським дипломами відповідно. А щодо однодумності у філософії: наша Ліхтенштайнська школа (реалістична феноменологія) спрямована на пізнання істини і дійсності такою, якою вона є. Якщо Ви, пане Січ, як томіст, також будете спроможні пізнати істину і дійсність такою, якою вона є, то станете з нами ОДНОДУМНІ. (Як??? Недопустимо у філософії!!! -:)).]]></description>
			<dc:creator>Петро Гусак</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 27 Aug 2015 10:46:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-200</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Петро Гусак написав:</title>
			<link>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-199</link>
			<description><![CDATA[Кілька зауважень д-рові Січу: 1. "Що таке ідентичність взагалі? Це розуміти чи знати, що ви належите до чогось більшого від вас". - саме так визначають свою ідентичність раби тоталітарних систем. Для людини із Західного світу ідентичність - це те, що вона ОСОБА, яка має свою гідність, свою мову і культуру, а вже у другу чергу - такі ідентичні особи творять сукупно народ, націю, державу: таке КІЛЬКІСНО "більше від вас" є аксіологічно нижчим від особи, а не "більшим"; 2. Щодо дифірамбів дитячим садкам: це теж "совок" - відірвати чим скоріше дитину від сім'ї і переформатувати . Натомість, Західна система повинна надавати сім'ям достатню фінансову підтримку - винагороду за виховання майбутніх громадян - щоби матері не були змушені працювати і могли виховувати дітей самі: вдома і по-своєму. Мабуть, так є в США?]]></description>
			<dc:creator>Петро Гусак</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 27 Aug 2015 10:38:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://xic.com.ua/z-zhyttja/11-intervju/355-2015-08-25-15-04-58#comment-199</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
